Vake-Saburtalo, Tbilisi
09.04.1967.
Formula 3
Race 1
Apļa garums: 2,7 km
Distance: 15 apļi = 40,5 km
Ātrākais aplis:
Startēja: 23
Finišēja: 16
Formula 3
Race 2
Apļa garums: 2,7 km
Distance: 15 apļi = 40,5 km
Ātrākais aplis:
Startēja: 16
Finišēja:
Formula 3
Kopvērtējums
9. aprīlī Tbilisi trasē, kur vienlaikus ar PSRS čempionāta pirmo posmu notika Tbilisi čempionāts standarta automobīļu klasēs, Krasnodaras braucēja Bajeta Bedžaševa "Volga" izlidoja no pagrieziena un ietriecās skatītāju pūlī. Seši cilvēki gāja bojā, un pieci tika ievainoti. Šī katastrofa – lielākā padomju autosacīkšu vēsturē – izraisīja neoficiālu autošosejas boikotu PSRS. Sacīkstes ar standarta automašīnām nekavējoties pazuda no to programmas – "Volgas" un "Moskviči" atgriezās trasēs tikai oktobra vidū. Arī formulas cieta: 1967. gadā notikušo sacensību skaits tika strauji samazināts (palika tikai tradicionālās sacīkstes Ņevskoje Koļco trasē). Divu jūlija posmu vietā notika tikai viens – arī Ļeņingradā. Tādējādi Formula 3 čempionāts notika divos posmos, bet pārējās klasēs – vienā, kas nebija noticis kopš 1959. gada. Šo faktu zināmā mērā kompensēja fakts, ka sacīkstes, tāpat kā 1966. gadā, notika divos braucienos katra.
Boikots visvairāk skāra vietējās sacīkstes, piemēram, "Zelta rudens" vai "Dzintara Volga", kurās standarta automašīnu sacīkstes bija sava veida "programmas galvenais notikums". Minskas sacīkstes tika atceltas, un Rīgas sacīkstes ar grūtībām notika bijušā hipodroma trasē .Iespējams, Tbilisi katastrofas dēļ tika atcelts arī 22.-23. jūlijā plānotais Draudzības kausa PSRS posms.
Neskatoties uz visām daudzajām Tbilisi notikušā sekām, pati katastrofa tika rūpīgi noklusēta. Tā laika periodiskajos izdevumos par to nav ne miņas. Komentējot A un B grupu atgriešanos sacīkšu trasēs oktobrī, Ļeņingradas prese pieminēja tikai notikušo "ilgo pārtraukumu", nepaskaidrojot šī pārtraukuma iemeslus.