1983. gads – biju mazs deviņus gadus ķipars 1m 20cm, 38kg kopā ar ķiveri 5kg. Šajā gadā uzsāku autosporta karjeru Bulduru sovhoztehnikuma kartinga klubā pie trenera Ojāra Kreidzberga. Pirmās sacensības aizvadīju 1983. gada 7. oktobrī Tukuma kartodromā, klasē „Pionieris
Klasē „Pionieris” piedalījos vairākas sezonas, izcīnot arī vairākas godalgotas vietas. Liels paldies jāsaka manam tēvam un mammai Jānim un Dzintrai Horelikiem, tehnika tiek sagatavota godam.
1985. gadā piedalījos Krievijas čempionāta posmā, kas notika Moldāvijā. Un klasē „Pionieris” kvalifikācijas braucienā uzrādīju labāko laiku.
1986. gadā startēju klasē „Juniors jau no Mārupes sporta kluba trenera Viktora Aļoškina vadībā. Klasē „Juniors” dalībnieku skaits pārsniedz trīsdesmitpiecus braucējus, līdz ar ko bija ar ko pabakstīties pa trasi. Ttēvs joprojām vīlē cilindrus. 1989. gadā jau biju liels – 15 gadi! Un iestājos Kandavas lauksaimniecības tehnikumā. Kā arī bija iespēja papildināt slaveno Kandavas kartinga kluba pulku. Galvenos norādījumus stūres un pedāļu pārvaldīšanai deva treneris Hugo Jurševskis. 1990. gadā sāku iepazīt PSRS čempionātu, startējot klasē C2.
1991. gadā notiek vairākas labas lietas – kļūstu par PSRS vicečempionu. Izpildot svarīgos normatīvus, esmu nopelnījis PSRS sporta meistara titulu. Tiek redzēts kas jauns – piedalos draudzības sacensībās Kanādā. Un nozīmīgāko dzīves tikšanos trasē – iepazīstos ar Baibu.
1992. gadā kartingā Latvijā notiek vienas no ātruma lielākajām pārmaiņām – parādīs pirmās sliku riepas.
1994. gadā kļūstu par īstu Vīru – labprātīgi un ar gandarījumu stājos laulībā ar Baibu Cauni.
1995. gadā kļūstu arī par tēvu – piedzimst meita Kintija. 1997. gadā uzsāku savu karjeru lielajā autosportā – autošosejā. Piedalos „VW kausā” ar pirmo golfiņu. Un jau pirmajās sacensībās tieku kārtīgi iesvētīts šajā sporta veidā. Piepalīdzot citiem autobraucējiem, iekaroju slaveno Biķernieku smilšu kalnu. Lai arī auto ir pamatīgi cietis, viens no līdzjutējiem pienāk un novērtē – Tev gan paveicies, priekšējais stikls vesels!
1998. gadā startēju klasē „VW Golf 1800”. Izdodas labi, esmu vairāku posmu uzvarētājs. Un kopvērtējumā ieguvu Latvijas čempiona titulu. Sezonas gaitā vairākkārtīgi, pēc tehniskās komisijas lēmumiem, nācās jaukt dzinēju, lai pārbaudītu to atbilstību tehniskajiem noteikumiem. Neticēja, ka tik labi iet tas auto. 1999. gada sezonā braucu ar lielu pārliecību un skatītājiem jau sāka palikt neinteresanti – atkal Horeliks pirmais. Ar tituliem bagāts gads – Latvijas, Baltijas un Igaunijas čempions.
2000. gadā sākās jauna ēra. Ar sponsora ”Linda” atbalstu tika iegādāta jauna sporta automašīna VW Golf 3 16V, ar kuru es kā pirmais latvietis startēju klasē B2000. Tā bija jauna ābece, citi ātrumi un jābrauc ar slikiem. Sezonas laikā uzkrājām pieredzi un rudenī piedalalīmies starptautiskās sacensībās Sanktpeterburgā. Baltijas čempionāta kopvērtējumā ieņēmu 3.vietu. Piedalījos arī aizraujošās 1000 km sacensībās Palangā, kur kopā ar Ģirtu Timrotu, Māri Ozoliņu, Ģirtu Ulpi savā klasē izcīnījām 3. vietu. Beidzamajos apļos kluči jau bija nodiluši un degvielai pēc mūsu aprēķiniem jau bija jābeidzas, finišējām uz gaisa.
2001. gadā B2000 klasei pievienojās jauni konkurenti arī no Latvijas – Arnis Jurševskis, Ģirts Krūzmanis. Kopā jautrāk. Pirmo reizi devāies pāri jūrai uz Somiju, apskatīt spīcīgo Somijas čempionāta atmosfēru. Izcīnīta 2. vieta Baltijas un 3. vieta Latvijas čempionotos. 2002. gadā ar dažādiem panākumiem turpinu startēt ar VW Golf 3. 2002. gadā piedzimst otra meita – Elvita. Urā!
2003. gadā tieku pie citas tehnikas – Honda Integra 1,8 16v 240 zirdziņi. Piedalījos gan Latvijas, gan Baltijas čempionātos un arī jaunizveidotajā Austrumeiropas kausā. Panākumi neizpaliek – Latvijas ieskaitē 3. vieta un Austrumu kausā 2. vieta. Nākamajos gados pieslīpējam tehniku un ilgi gaidītais Latvijas čempiona tituls B2000 Super Production klasē tiek izcīnīts 2004. gadā. Komandā – Mārtiņš, Rubis, Sandis, Renārs, Marčello, Matīss, Indulis.
2006. gada sezonas ritējums iegrimst rutīnā – Latvija, Igaunija, Lietuva, Somija, startējot ar Hondu Integra. 1. vieta Igaunijas, 2. vieta Latvijas un 3. vieta NEZ ieskaitā. Kausi krājās un krājās. Sezonas izskaņā jauns izaicinājums – FIA Eiropas kauss Super Production klasē, kas risinājās Portugālē Eštorilā, kādreizējā F1 trasē. Tas bija lielisks piedzīvojums, esot pilnīgā neziņā par tur sagaidāmo. Sacensību fināla braucienā spēcīga lietus pavadībā, finišā iebraucu gandrīz vienlaicīgi ar vienu sāncensi. Tikai trīs tūkstošdaļas sekundes pārākuma ļāva man izcīnīt 3. vietu. Kāpjot uz goda pjedestāla saskrēja asaras – 3. vieta, Latvijas karogs plīvo virs galvas, emocijas labas.
2007. gads un jauna klase, jauna mašīna. Pateicoties „Serviss AT” atbalstam, sacensībās piedalāmies ar Honda Civic S2000. Startēju Somijas čempionātā, kur jau pirmajos sacensībās, kas notika Igaunijā, atkal iesvētības. Trase pa Tallinas ielām, auto saslīd un mašīna apskādēta. No sacensībām izstājos. Citos posmos startējot veiksmīgāk Somijas čempionāta kopvērtējumā izcīnīju 3. vietu, par ko somi izrādīja nepatiku. Kā latvietis brauc pa priekšu. FIA Eiropas kausā Itālijā Adrijas trasē 14. vieta. 2008.gadā Somijas čempionātā 4. vieta un FIA Eiropas kausā izstāšanas motora defekta dēļ.
2009. un 2010. gadā dažas sacensības Latvijā un 2011. gada izskaņā pēc Krievijas čempionāta organizatora uzaicinājuma piedalījos RRC čempionātā Touring klasē Smoļnskā Ilgi nebija braukts pa tik laba līmeņa trasi. Pirmais starts un pirmā medaļa – 3. vieta. Uzrādīju arī dienas labāko apļa laiku. 2012. gadā piedalījos Krievijas čempionāta RRC četros posmos. Gada notikums bija sacensības pilnīgi jaunā trasē ar visjaunākajām komunikācijām un tehnoloģijām – Moscow Race Way. Trasi atklāju ar pole position, neviens neticēja. Vakarā bija dzirdamas sarunas, kā ar tik novecojušu tehniku var tik ātri pabraukt. Šajā sezonā divas 3.vietas.
info no: https://jh-motorsport.lv/karjera/