Rustavi, Tbilisi
24.-25.04.1982
Formula 3
Apļa garums: 4,040 km
Distance: 26 apļi = 105,040 km
Ātrākais aplis:
Startēja: 24
Finišēja: 18
Formula Vostok
Apļa garums: 4,040 km
Distance: 26 apļi = 105,040 km
Ātrākais aplis:
Startēja: 29
Finišēja: 24
Grupa A2 7.klase
Apļa garums: 4,040 km
Distance: 26 apļi = 105,040 km
Ātrākais aplis:
Startēja: 16
Finišēja: 13
Grupa A2 8.klase
Apļa garums: 4,040 km
Distance: 26 apļi = 105,040 km
Ātrākais aplis:
Startēja: 10
Finišēja: 6
Jau ceturto gadu autobraucēju sezona šosejā pa apli sākas 4040 metru garajā «Rustavi» trasē Tbilisi apkaimē. Piedevām uzreiz ar pašu galveno maču valsts meistarsacīkšu pirmo posmu. īsa iesildīšanās notika turpat uz vietas nepilnu nedēļu ilgos koptreniņos, kuru lietderīgumu grūti pārvērtēt gandrīz ikviens republikas izlases dalībnieks salīdzinājuma ar pērno vasaru savu labāko rezultātu «Rustavi» aplī spēja uzlabot par sekundēm divām. Kā parasti sportistiem trase bija pieejama gandrīz jebkurā vēlamā laikā, un vēl cītīgāk trenēties traucēja vienīgi fakts, ka šajās pašās vienīgajās riepās gaiss būs jāpumpē arī vasaras beigās. lepriecinoši, ka šo sezonu visi mūsējie varēja uzsākt jaunākā modeļa «Estonia-20» mašīnās. Un tikpat maziepriecinoši, ka R. Gudriķis un I.Krūmiņš PSRS izlases koptreniņos, kas arī notika turpat, iekļāvās ar pāris dienu nokavēšanos. Par to sportisks «paldies» DOSAAF republikas TSK, kas ieviesis savdabīgu tradīciju, laikus nepildīt dotos solījumus. Šoreiz gan krietni iepriekš pasūtītā kravas auto meklējumi aizņēma tikai divas diennaktis. Varbūt turpmāk TSK šo tradīciju pilnveidos jaunā kvalitātē tikai solīs vien un nedarīs nekā ... šoreiz gan vēl TSK īpašus «panākumus» neguva, abi mūsu valsts izlases vīri arī astoņās dienās iespēja pienācīgi sagatavoties mačam, sasniegt labus rezultātus kontrolbraucienā, kas R. Gudriķim uz starta formulā «Vostok» ļāva stāties pirmajā rindā, bet I. Krūmiņam otrajā. Abi visus 26 apļus veica atbilstoši savai meistarībai, par kuru bija apmierināti pat PSRS izlases treneri. Līdz godalgām abiem pietrūka ne vairāk, ne mazāk vien jauno eksperimentālo padomju riepu, kas tiešām līdzinās labākajiem ārzemju paraugiem un ar kādām Tbilisi brauca visi trīs laureāti. 1. A. Medvedčenko (Ukraina), 2. E. Lindgrens (Maskava), 3. R. Saraps (Igaunija), 4.R. Gudriķis, 6. I. Krūmiņš, 23. A. Ivans.
Septītās klases grupas «A-2» mašīnas ikviens noteikumu robežās var uzlabot pats. Tā teikt tehniskai jaunradei plašas iespējas, kuras parasti maksimāli izmanto mūsu J.Alliks. Arī Tbilisi viņš ieradās ar lieliski sagatavotu mašīnu, bet, lai varētu daudzmaz pilnvērtīgi cīnīties ar pretiniekiem, riepas... viņam vajadzēja aizņemties no kāda sāncenša. Piebildīšu, ka par sava audzēkņa likstām vairāk varētu interesēties viņa treneris A. Dambis. Vēl labāk, ja turpmāk šajā klasē Vissavienības sacīkstēs J.Alliks nebūtu vienīgais Latvijas pārstāvis. Tbilisi uzvarēja A. Grigorjevs (Maskava), 2. M.Bogatirjovs, 3. N. Bahmurovs (abi KPFSR). 8. J. Alliks.
Nopietnāku attieksmi pret tehniku un treniņiem gribētos sagaidīt no S. Pugača un H.Jurševska, kuri startē trešajā formulā. Pirmais finišēja T.Napa (Igaunija), 2. A. Potehins, 3. A. Dmitrijevs (abi Maskava), 11. S. Pugačs, 12. H.Jurševskis, 17. P. Mežaks. Apvienotajā 8-10. klasē, kur mūsējie nestartēja, visvairāk ieskaites punktu guva \. Nuždins (KPFSR).
Valsts meistarsacīkšu otrais posms jūnija sākumā risināsies Kijevā, bet medaļu īpašnieki kļūs zināmi 20. jūnijā Rīgā. Nākamais starts mūsu ātrumniekiem Biķernieku trasē, kur 29. maijā sāksies Baltijas meistarsacīkstes.
E. Saļms, republikas izlases treneris
Sports, Nr.66 (28.04.1982)