Ziņas / News


Šogad Dzintara Volga notiks trīsdesmito reizi

posted Sep 16, 2011, 6:56 AM by Kaspars Dziedātājs   [ updated Nov 24, 2012, 12:15 PM ]

Šogad vēsturiskās un leģendām apvītās sacensības „Dzintara Volga” notiks trīsdesmito reizi. Sacensību vēsture aizsākās 1964.gadā, kad Rīgas taksometru parka fiziskās kultūras kolektīvs pirmo reizi organizēja automobiļu ātrumsacīkstes. Tā kā Biķernieku šosejas trase vēl nebija iekārtota, automašīnas riņķoja Mežaparkā pa Rīgas kultūras un atpūtas parka asfaltētajiem apļiem (vēsturiskie pirmskara moto trases apļi).

 Pirmajā Dzintara Volgā GAZ klasē 19 dalībnieku starpā uzvaras laurus plūca rīdzinieks Aleksandrs Karamiševs. Viņa vadītā zaļās krāsas Volga Mežaparkā sasniedza ātrumu 105 km/h. Pēc tam sacensību vieta tika mainīta starp Mežaparku, Biķerniekiem un Rīgas bijušo hipodromu, bet no 1968.gada Vissavienības automobiļu ātrumsacensību Dzintara Volga norises vieta ir nemainīga - Biķernieku automobiļu trase.

 

Sacensības bija zināms fenomens kaut vai tādēļ vien, ka tās spēja noorganizēt viens fiziskās kultūras kolektīvs – Rīgas taksometru parks. Tas, protams, tādēļ, ka parkā strādāja tādi auto sporta entuziasti un fanāti kā sacensību vēsturiskais direktors A.Bušmeisters un fiziskās kultūras kolektīva priekšsēdētāja vietnieks J.Cukermanis. Savukārt paši Rīgas taksometru parka darbinieki, ikdienā braucot ar Volgām, bija tā satrenējušies, ka spēja ne vien noorganizēt visai Padomju Savienībai auto svētkus, bet arī starp citām komandām ļoti bieži plūca uzvaras laurus.

 

 Dzintara Volgas popularitāte un prestižs, pateicoties perfektajam organizatoru un tiesnešu darbam, strauji auga. Tās bijušajā Padomju Savienībā kļūst par otrām prestižākajām un populārākajām sacensībām aiz PSRS čempionāta. Protams, arī Latvijā Dzintara Volgas popularitāte strauju auga – skatītāju aptaujā 1978.gadā tās tika atzītas par populārākajām auto sacensībām. Ja iesākumā sacensībās startēja Baltijas, Ļeņingradas un Maskavas sportisti, tad jau septiņdesmitajos gados uz Latviju ceļoja sporta auto arī no tālās Krasnodaras, Toljati, Taškentas, Erevānas un citām pilsētām.

 

Tradicionāli Dzintara Volga tika organizēta rudenī, kad lietus un lapkritis pārbaudīja autovadītāju nervus un braukšanas prasmi. Tā laika prese raksta: „Kad lapas sāk krāsot pirmās salnas, labākie lielvalsts autosportisti sāka gatavoties ātrumsacensībām Dzintara Volga”.  Savukārt skatītāji pameta rudens dārza darbus un aizmirsa par bagāto sēņu ražu. „Biķernieku ielā gājēju straume virzījās tikai vienā virzienā  - uz trasi.”

 

„Sacensību ātruma aplis ir 3,66 km garš. Asi pagriezieni mijas ar kāpumiem un taisnajiem posmiem. Sevišķi iespaidīgi ir spējie līkumi, kuru ārējās malas apjoztas ar apmēram metru augstām betona apmalēm. Uz tām kā brīdinājumi palikuši automašīnu riepu nospiedumi. Varēja domāt, ka braucēji dažkārt centušies atkārtot cirka numurus – braukšanu pa vertikālu sienu,” tā 70-tajos gados žurnālisti rakstīja par Biķernieku trasi.

 

  Pirmajos gados sacensībās startē tikai Volgas un formulas. No 1966.gada tām pievienojas arī Moskviči, bet no 1974.gada ļoti spēcīga bija Žiguļu jeb VAZ klase. Sacensībās ir piedalījušies tā laika visi slavenākie PSRS autosportisti, tomēr pati sīvākā spēkošanās notikusi starp Rīgas, Ļeņingradas  un Tallinas auto klubiem. Kā slavenākos vārdus no Latvijas sportistiem Volgu klasē var minēt Juri Belmeri, kurš Biķerniekos tika godalgots 15 reizes, un viņa brāli Valdi Belmeri – 10 reizes. Juris Belmers 80-to gadu beigās trasē sasniedza ātruma rekordu 124 km/h. Arnolds Dambis iesākumā startēja Volgu klasē, bet kad tika ieviestas Moskviču un Žiguļu klases, viņš pārgāja uz tām un sasniedza izcilus panākumus. Turklāt Dambis izaudzināja arī jauno paaudzi – viņa dēls Juris Dambis kopā ar tēvu Biķernieku apļos veiksmīgi riņķoja, finišēja un uzvarēja. Tikpat slavena bija arī formulu klase, kur izcilākais no mūsējiem bija rīdzinieks Viktors Tjaguņenko un Ādažu sportists Elmo Saļms. Jāpiebilst, ka formulu klasē ir startējuši arī Indulis Rukuts un Māris Ozoliņš, kuri paralēli sportam vēlāk vadīja Biķernieku komplekso sporta bāzi.

Sacensību dalībnieku skaits strauji auga. To bija tik daudz, ka nācās pat pagarināt Biķernieku starta un finiša taisni līdz 30 automašīnām vienlaicīgi, kas šajā trasē no drošības viedokļa ir maksimāli pieļaujamais. Pēc tā laika publikācijām var secināt, ka maksimālais sportistu skaits tika sasniegts 1980. gadā, kad uz starta līnijas stājās 154 sportisti no 23 PSRS pilsētām. Pēc tam sacensību popularitāte mazinājās, mainījās politiskie apstākļi un trūka finansējums, tādēļ 1991.gadā Dzintara Volga norisinājās pēdējo reizi.

 

No jauna vēsturiskās un leģendām apvītās sacensības tika atjaunotas 2010.gadā. Savukārt 2011.gadā sacensības pirmo reizi organizē trases jaunie saimnieki - Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD). Sestdien 17.septembrī no plkst. 10:00 notiks treniņi, kvalifikācijas un pirmie braucieni. Bet spraigākā cīņu diena būs 18.septembris. Iesildīšanās un treniņu braucieni sāksies no agra rīta, plkst.10:40 notiks svinīgā parāde un sacensību atklāšanas pasākums, kam visas dienas garumā sekos Latvijas, Baltijas un Igaunijas čempionāta fināls autošosejā, seno sporta spēkratu paraugdemonstrējumi un sacensības, kā arī leģendārā „Dzintara Volgas” kausa izcīņa GAZ automašīnām. 

 

Sacensības tiek organizētas sadarbībā ar Latvijas Automobiļu Federāciju, Rīgas Motormuzeju un Antīko automobiļu klubu. Informatīvie atbalstītāji: TVNET, Radio101 un Ātruma cilts.

Biļetes uz pasākumu ir nopērkamas Biļešu servisa kasēs un internetā, kā arī sacensību norises vietā. Biļešu cena Ls 4,00.

 

Informācija sagatavota sadarbībā ar interneta portālu www.racinghistory.lv un A.Dambja ģimeni.

Sacensību preses centrs:

Ieva Bērziņa  Tālr. 29215857

e-pasts: ieva.berzina@csdd.gov.lv




Pēc nedēļas Biķerniekos – leģendārās autošosejas sacensības "Dzintara Volga 2011"

posted Sep 12, 2011, 12:14 AM by Kaspars Dziedātājs   [ updated Sep 12, 2011, 12:21 AM ]

Pēc nedēļas Biķerniekos notiks leģendārās un vērienīgas autošosejas sacensības „Dzintara Volga 2011”. Sacensību laikā 17.un 18.septembrī norisināsies 2011.gada Latvijas, Baltijas un Igaunijas autošosejas čempionātu pēdējie, izšķirošie posmi, seno sporta spēkratu paraugdemonstrējumi un sacensības, kā arī vēsturiskā „Dzintara Volga” kausa izcīņa GAZ automašīnām.


Vēsture:

Sacensību „Dzintara Volga” vēsture aizsākās 1964.gadā, kad notika pirmās automobiļu ātrumsacīkstes, kuras organizēja Rīgas taksometru parka fiziskās kultūras kolektīvs. Tās norisinājās nevis Biķernieku trasē, kuras tolaik vēl nemaz nebija, bet gan Mežaparka  - Rīgas kultūras un atpūtas parka asfaltētajos apļos. Pirmajā Dzintara Volgā 19 dalībnieku starpā uzvaras laurus plūca rīdzinieks Aleksandrs Karamiševs.

 

 

No 1968.gada sacensību norises vieta tiek pārcelta uz jaunuzcelto Biķernieku automobiļu trasi. Tās kļūst par prestižākajām automobiļu sacīkstēm bijušajā Padomju Savienībā, kurā piedalās ne tik vien dalībnieki no Baltijas, Ļeņingradas, Maskavas un Minskas, bet arī tālās Krasnodaras un Taškentas. Tradicionāli šīs sacensības tika organizētas rudenī, kad par spīti biežajiem lietiem, sacensības bija ļoti plaši apmeklētas.

 

Pēdējo reizi vēsturiskās sacensības ar nosaukumu „Dzintara Volga” norisinājās 1991.gadā, vēl pāris gadus tika organizētas sacīkstes „Dzintara Aplis”, bet tad tradīcija apsīka pilnībā.
 

Sacensību atjaunošana:

No jauna vēsturiskās un leģendām apvītās sacensības tika atjaunotas 2010.gadā, kad vēsturisko Volga GAZ 24 klasē uzvaru guva Andrejs Paupers.

 

Šogad pirmo gadu sacensības organizē Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD). Sestdien 17.septembrī no plkst. 10:00 notiks treniņi, kvalifikācijas un pirmie braucieni. Bet spraigākā cīņu diena būs 18.septembris. Iesildīšanās un treniņu braucieni sāksies no agra rīta, plkst.10:30 notiks svinīgā parāde un sacensību atklāšanas pasākums, kam visas dienas garumā sekos Latvijas, Baltijas un Igaunijas čempionāta fināls autošosejā, seno sporta spēkratu paraugdemonstrējumi un sacensības, kā arī leģendārā „Dzintara Volgas” kausa izcīņa GAZ automašīnām. 

 

Atbalstītāji:

Sacensības tiek organizētas sadarbībā ar Latvijas Automobiļu Federāciju, Rīgas Motormuzeju un Antīko automobiļu klubu.

Informatīvie atbalstītāji: TVNET, Radio101 un Ātruma cilts.

Biļetes uz pasākumu ir nopērkamas Biļešu servisa kasēs un internetā, kā arī sacensību norises vietā.

 

Informācija sagatavota sadarbībā ar interneta portālu www.racinghistory.lv

Sacensību preses centrs:

Ieva Bērziņa

Tālr. 29215857

e-pasts: ieva.berzina@csdd.gov.lv

Vairāk informācijas un sacensību nolikums: www.bksb.lv

Biķernieku sacīkšu trases 45. gadskārta tiks atzīmēta ar vērienīgām auto, moto un seno spēkratu sacensībām

posted Jul 30, 2011, 2:15 AM by Kaspars Dziedātājs

Biķernieku trases 45 gadskārta tiks atzīmēta ar vērienīgām auto, moto un seno spēkratu sacensībām. Sacensību "Biķernieku trasei-45" svinīgā atklāšana notiks Biķernieku Kompleksās Sporta Bāzes teritorijā 6.augustā plkst.13:00. Tajā piedalīsies satiksmes ministrs, CSDD pārstāvji, trases veidotāji, auto un moto sporta veterāni, sportisti u.c. motoru sporta entuziasti.
Pēc svinīgā pasākuma pirmie uz starta izies motosportisti, kas sacentīsies Latvijas čempionāta moto šosejā 3.posma ietvaros. Tieši motosportisti 1966.gada 30.jūlijā atklāja Biķernieku bāzes pirmo kārtu, sacenšoties 3580 metrus garajā meistarības aplī. Savukārt gadu vēlāk atklāja sacīkšu ceļa otro kārtu – 3660 metrus garo ātruma apli. Šajā trasē 6.augustā notiks Latvijas čempionāta auto šosejā 4.posms un tur  sacentīsies arī vēsturiskie sacīkšu auto – formulas, "Volgas" un "Žiguļi". Pasākuma laikā treses teritorijā varēs aplūkot arī vēsturiskos sacīkšu motociklus no Rīgas Motormuzeja kolekcijas.

Vēl nesen unikālās, vēsturiskās, entuziastu rokām būvētās trases turpmākā pastāvēšana bija nopietni apdraudēta, taču šovasar Biķernieku trase tika nodota CSDD pārvaldījumā. Direkcijas valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš, ieskicējot trases nākotni, uzsver: "Biķernieki tiks saglabāta kā nacionālā sporta bāze un kā tehnisko sporta veidu sacensību, treniņu, drošas braukšanas nodarbību, velosporta, slēpošanas un citu sporta un kultūras pasākumu norises vieta. Pirmais uzdevums ir trasē  uzlabot drošību, kā arī ērtības sportistiem un apmeklētājiem.  Turpmāk, sadarbojoties ar blakus esošo Rīgas Motormuzeju, plānots izveidot sabiedrībai plaši pieejamu dažādu tehnisko sporta veidu kompleksu ar kultūrvēsturisku nozīmi, kas kalpotu arī kā jauniešu tehniskās jaunrades un izglītības centrs".

Sacensības " Biķernieku tresei-45" organizē CSDD Biķernieku Kompleksā Sporta Bāze sadarbībā ar Latvijas Automobiļu Federāciju, Latvijas Motosporta Federāciju, Rīgas Motormuzeju un Antīko automobiļu klubu. Sacensību informatīvie atbalstītāji: TVNET, Radio101 un Ātruma cilts.
Biļetes uz pasākumu ir nopērkamas Biļešu servisa kasēs un internetā.

Dzintara Volgas ceļojošo kausu sīvā cīņā iegūst Andrejs Paupers

posted Oct 29, 2010, 3:55 AM by Kaspars Dziedātājs   [ updated Oct 29, 2010, 4:03 AM ]


Sen neredzēti liela skatītāju pūļa ovāciju pavadījumā ir noslēgušās autošosejas sacensības Dzintara Volga, kas VAS Biķernieku kompleksā sporta bāze ilga visas svētdienas garumā ar braucieniem deviņās ieskaites klasēs, turklāt faktiski nevienā braucienā neiztika bez intrigas.

Lai gan laika apstākļi sacensību dalībniekus un fanus nelutināja, un Saules starus dienas gaitā aizvien biežāk sāka nomainīt tumši mākoņi ar lietus šaltīm, tribīnes Biķernieku trases malā bija pilnas un sanākušajiem bija, ko redzēt. Tā, piemēram, jau pirmā brauciena startā cerības uz čempiona titulu zaudēja līdzšinējais Nacionālās klases līderis Kārlis Ņikiforovs, kura auto cieta pamatīgā avārijā. No sacensībām pirmajā SP2000 klases braucienā izstājās autošosejas faniem un regulāriem Biķernieku trases apmeklētājiem labi zināmais Rolands Dūda, kurš, starp citu, savulaik arī ir braucis Dzintara Volgā.

Dzintara Volga ir atdzimusi godam, jo tik daudz dalībnieku un arī skatītāju ieraudzīt šajās dienās Biķernieku trasē necerēja neviens. Šī diena arī parādīja, ka skatītājiem šīs sacensības patīk, jo ar patiesi rudenīgajiem apstākļiem bija par maz, lai fani dotos mājās, nesagaidījuši pašas beigas – skatītāji tribīnes sāka pamest tikai pēc pēdējā vēsturisko auto braucienam, lai klātienē vērotu apbalvošanas ceremonijā.

Tieši šie auto, kas daudziem ļāva atcerēties vairāk nekā divdesmit gadus senu pagātni un sacensībām dod nosaukumu, dienu iesāka un arī noslēdza.

Svētdiena Biķernieku trasē sākās ar vēsturisko Volga GAZ 24 un VAZ automobiļu pirmo braucienu, kurā uzvaru Volgu ieskaitē izcīnīja Aleksandrs Sorokins ar savu oriģinālo sacīkšu auto. Ar to viņš pats sacīkstēs piedalījies arī deviņdesmitajos gados un arī sestdien notikušajās kvalifikācijas sacensībās viņš bija ātrākais. Otrajā vietā GAZ 24 klasē finišēja Andrejs Paupers, bet trešais bija Italo Alsiņš.

Otrais brauciens jau pašā sākumā neveiksmīgs izvērtās pirmā brauciena uzvarētājam, kura Volga atteicās iedarboties. Kamēr visi pārējie vēsturisko sacīkšu auto braucēji devās iesildīšanās aplī, Sorokinam nācās pacīnīties ar auto iedarbināšanu. Galu galā tas tomēr izdevās, taču sacīkstes nu jau bija jāsāk no starta taisnes beigām. Rezultātā uzvaru Volga GAZ ieskaitē otrajā braucienā izcīnīja Vladislavs Svinkins. Otro vietu, kas abu braucienu summā nesa uzvaru un arī Dzintara Volgas ceļojošo kausu , izcīnīja Andrejs Paupers, bet trešajā vietā palika Juris Sprūde.

Vēsturisko Volga GAZ 24 klases rezultāti divu braucienu summā:

1. Andrejs Paupers (#8, LAT)
2. Vladislavs Svinkins (#41, LAT)
3. Juris Sprūde (#9, LAT)
4. Antons Dolgopolovs (#78, LAT)
5. Aleksandrs Sorokins (#82, LAT)
6. Italo Alsiņš (#11, LAT)
7. Edgars Šutelis (#60, LAT)
8. Jānis Matulēns (#97, LAT)
9. Egons Reiters (#101, LAT)
10. Armands Smukulis (#19, LAT)
11. Guntis Šķēle (#55, LAT)

Rezultāti pārējās ieskaites klasēs:

Formulas

1300

1. Hartmut Heidicke (GER, Formula Easter)
2. Reinhard Zangler (GER, Formula Easter)
3. Marek Kiisa (EST, Formula Easter)

1600

1. Jaak Kuul (EST, Formul Estonia)
2. Jaak Pipar (EST, Formula Mondial)
3. Hans Sieber (GER, Formula Mondial)

Vēsturisko VAZ labākie braucēji

V1300

1. Mārtiņš Dambergs (LAT, VAZ 2101)
2. Ronalds Seņavskis (LAT, VAZ 2101)
3. Ģirts Vecvanags (LAT, VAZ 2101)

V1600

1. Aurimas Onuškevičius (LIT, VAZ 2107)
2. Jānis Alliks (LAT, VAZ 2105)
3. Kārlis Kupčs (LAT, VAZ 2107)

S1600

1. Andress Hall (EST, VW Golf IV)
2. Martin Seppam (EST, VW Golf II)
3. Raul Karu (EST, VW Golf II)

SP2000

1. Mārcis Birkens (LAT, Honda Civic Type-R)
2. Jānis Horeliks (LAT, Honda Civic Type-R)
3. Uldis Timaks (LAT, Opel Astra OPC)

Nacionālā klase

1. Zigmunds Ločs (Seat Ibiza)
2. Mārtiņš Kalniņš (Opel Astra)
3. Kristaps Mietulis (BMW 320)

BMW 325 kauss

1. Ruve Veski (BMW 325)
2. Keijo Kaasik (BMW 325)
3. Raimo Lang (BMW 325)

Dzintara Volga pulcēs sen neredzētu dalībnieku skaitu

posted Sep 16, 2010, 9:09 AM by Kaspars Dziedātājs

Šajā nedēļas nogalē, 18. un 19.septembrī, VAS Biķernieku kompleksajā sporta bāzē Mežciemā atgriezīsies Latvijas autosporta leģenda - Dzintara Volga.
 
Sacensību Dzintara Volga pirmsākumi meklējami tālajā 1963. gadā un tās notikušas gan Mežaparka autotrasē, gan Rīgas hipodromā, bet zelta laikus tās piedzīvoja astoņdesmitajos gados, kad Biķernieku trases malā pulcējās pat 100 tūkstoši autošosejas sacīkšu fanu. Gaidāms, ka arī šajā nedēļas nogalē sporta kompleksā sabraukušo skatītāju skaits būs mērāms tūkstošos, jo gaidāms nevis šovs, bet gan īstas cīņas par Dzintara Volgas ceļojošo kausu.
 
"Galvenais dzinulis, rīkojot šīs sacensības bija vēlme saglabāt vēsturi, jo - ja nav vēstures, nav arī nākotnes. Likās, ka tehnikas būves prasmes šai datorizācijas laikmetā sāk zust un man liekas svarīgi tās nodot tālāk jaunajai paaudzei," stāsta VAS Biķernieku kompleksās sporta bāzes valdes priekšsēdētājs un sacensību direktors Māris Ozoliņš. "Protams, mēs vēlamies atjaunot Dzintara Volgu labākajās tās tradīcijās. Tomēr, lai notiktu vērienīgas sacīkstes, nepietiek tikai ar leģendām apvītu nosaukumu. Skatītājiem vajadzīga cīņa, jo tieši cīņa trasē savulaik spēja piesaistīt šīm sacīkstēm līdz pat 100 000 lielu skatītāju pūli," sacīja Māris Ozoliņš.
 
Bez Volga GAZ-24 automobiļiem autotrasē Mežciemā savā starpā cīnīsies četru grupu braucēji deviņās dažādās ieskaites klasēs, jo vienlaikus bez Dzintara Volgas retro automobiļu sacensībām šeit norisināsies arī Latvijas un Igaunijas čempionāta pēdējais posms autošosejā, kā arī Baltijas jūras kausa izcīņas sacensības. Un tas nozīmē, ka uz starta izies ne tikai vēsturiskie GAZ un sporta VAZ markas automobiļi, bet arī formulas un mūsdienu sporta auto, jo vienlaikus norisināsies arī Baltijas jūras kausa izcīņa Super Production 2000 klasē, kā arī Latvijas un Igaunijas autošosejas čempionāta pēdējais posms.
 
Šobrīd sacensībām pieteikušies 16 dalībnieki formulu klasē un šī ir pirmā reize pēdējo turpat 30 gadu laikā, kad vienlaikus uz Biķernieku trases starta līnijas stāsies tik daudz Formula Easter un Formula Mondial automobiļu. Kopējo dalībnieku skaitu visās klasēs pagaidām prognozēt nevar, jo pieteikumu iesniegšanas termiņš beidzas tikai piektdien, 17. septembrī, bet jau šobrīd ir autosporta festivālam Dzintara Volga ir pieteikušies vairāk nekā 60 dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Baltkrievijas, Igaunijas, Ukrainas un pat Vācijas.
 
"Padzirdot, ka šis pasākums ir atdzīvināts, nevarēju palikt malā. Noīrēju Igaunijā formulu, jo Latvijā diemžēl tās vairs neražo, un būšu uz starta. Savulaik diezgan klasiskā manierē ienācu formulu sportā no autošosejas sacīkstēm un septiņdesmito gadu vidū ar Formula Vostok nobraucu četrus gadus. Šoreiz manā rīcībā būs Formula Mondial, bet tā kā tas ir tehniskais sporta veids, rezultātus vēl neprognozēšu. Katrā ziņā esmu gandarīts par kuplo dalībnieku skaitu un ceru trasē satikt arī kādu no agrāko laiku cīņu biedriem. Entuziasms ir un noskaņojums ir kareivisks," stāsta viens no Dzintara Volgas dalībniekiem Formulu klasē, Agris Staņēvičs.
 
Bez profesionāliem sacīkšu braucējiem, kas sevi jau paguvuši norūdīt sacīkšu trasē, Biķerniekos redzēsim arī sabiedrībā labi zināmus cilvēkus, kam līdzšinējās autosporta pieredzes nav. Viens no šādiem Dzintara Volgas dalībniekiem ir Radio 101 dīdžejs Egons Reiters, kuram atvēlētas tikai desmit dienas, lai pilnvērtīgi sagatavotos sacīkstēm un kurš tikai pagājušajā ceturtdienā, proti, 9.septembrī pirmo reizi sēdās pie speciāli sagatavotas Volgas GAZ 24 stūres.
 
"Jauns radio, jauni izaicinājumi. Pārstāvu Radio 101 komandu, jo loģiski, ka Dzintara Volga un Radio 101 viens bez otra nav iedomājami. Pagaidām esmu izgājis tikai īso apmācību, kas patiesībā bija ļoti vērtīga, bet priekšā vēl ir kvalifikācija un prognozēt vēl neko nevar. Bet ko es varu pateikt - pat ja es neuzvarēšu, es būšu piedalījies vienā leģendārā pasākumā," - tā Egons Reiters.
 
Dzintara Volgas kausa izcīņa norisināsies šajā nedēļas nogalē VAS Biķernieku kompleksajā sporta bāzē. Sestdien, 18. septembrī paredzēti visu grupu un klašu braucēju testi un kvalifikācijas braucieni, bet svētdien, 19. septembrī - lielais fināls.
 
Biļetes uz sacensībām Dzintara Volga var iegādāties Biļešu servisa kasēs. Vairāk informācijas – www.bksb.lv.
 

Dzintara Volgas informatīvie atbalstītāji: Radio 101, TVNET, LTV7 Tavs Auto

Palangas 1000km

posted Aug 11, 2010, 10:46 AM by Kaspars Dziedātājs   [ updated Oct 20, 2010, 11:28 AM ]

 
Aizvadītajā nedēļas nogalā Palangas 1000 km sacīkstes ietvaros notika arī vēsturisko automašīnu sacīkstes, kurās piedalījās trīs dalībnieki no Latvijas. Uz starta izgāja vecmeistars Aleksandrs Sorokins, Biķernieku trases direktors Māris Ozoliņš un Italo Alsiņš visi trīs ar GAZ-24 automašīnām. Brauciena rezultāti:
 
Date Jul 16, 2010 8:00:00 PM
Track Palanga (2.994 km)
Event Omnitel 1000 km Race
Group Historical race
Best Lap Tm 1:33.451
In Lap 2
Best Speed 115.337
by Andrew Holland
 
Pos No. Name Laps Total time Diff Best time In lap Best speed
1 89 Andrew Holland 12 19:23.833   1:33.451 2 115.337
2 6 Arturas Podbareckis 12 19:43.403 19.570 1:34.367 3 114.218
3 47 Linas Baltruðaitis 12 19:52.963 29.130 1:37.523 2 110.522
4 33 Robertas Kupčikas 12 19:57.851 34.018 1:37.893 4 110.104
5 79 Dave Holland 12 20:26.219 1:02.386 1:37.319 2 110.753
6 18 Dovilas Čiutele 11 19:25.869 1 Lap 1:34.232 2 114.382
7 4 Tomas Ðutinis 11 19:32.199 6.330 1:42.532 4 105.122
8 5 Tomas Pumputis 11 21:06.077 1:40.208 1:52.289 3 95.988
9 19 Italo Alsins 9 19:52.079 3 Laps 2:07.026 2 84.852
10 86 Sigitas Vilkas 8 16:25.625 4 Laps 1:58.121 7 91.249
11 82 Aleksandrs Sorokins 7 14:27.302 5 Laps 1:55.534 2 93.292
12 21 Māris Ozoliņš 3 6:24.921 9 Laps 2:06.540 2 85.178
13 13 Povilas Petrulis 2 4:28.349 10 Laps 2:26.033 2 73.808
14 69 Michael Holland 1 1:38.289 11 Laps --:--:--.--- 1 -

1-6 of 6