Rukuts-1

Induļa Rukuta konstrukcija

Rukuts-1 (1982) 

Viena no pirmajām formulām PSRS kurā tika izmantots "ground effect''. Indulis Rukuts šo formulu konstruēja pilnībā no nulles, apgūstot nepieciešamās zināšanas pašmācības ceļā. Aerodinamikas jautājumos Induli konsultēja speciālisti no Rīgas Civilās Aviācijas institūta, bet piekares ģeometrijas aprēķinos palīdzēja Rīgas politehniskā institūta mācību spēki. Šīs formulas un Induļa Rukuta ''zvaigžņu stunda" noteikti bija 1983.gada pavasaris- sezonas atklāšanas un ATD CAMK balvas izcīņa. Šajās sacensībās Indulis pie  Rukuts-1 stūres vispirms uzvarēja formulas "Vostok" braucienā un dienu vēlāk arī Formula-3 braucienā. Ar šo formulu sportists piedalījās sacensībās 1982. un 1983. gadā. Diemžēl šī perspektīvā auto mūžs nebija ilgs. 1983.gada PSRS čempionāta Rīgas posmā formulu ''Vostok" braucienā Indulis bija blīvā vadošo sportistu grupā, kad kalna līkumā pie Linezera maskavieša Andreja Kretova formula sagriezās sķērsām trasei. Pilnā ātrumā Induļa formula uztriecās virsū maskavietim un uzlidoja gaisā. Visiem par brīnumu pats sportists šausmīgajā avārijā necieta, taču auto vairs nebija braucams. Vēlāk šo formulu atjaunoja un piedalījās sacīkstēs cits braucējs- Māris Vīgants. Vēlāk arī viņs cieta negadījumā ar šo formulu. Ar šo formulu Indulis Rukuts piedalījās sacensībās 1982. un 1983. gadā. Diemžēl līdz mūsdienām šis unikālais auto nav saglabājies.