Dzintara Volgas ceļojošo kausu sīvā cīņā iegūst Andrejs Paupers

Izlikšanas datums: 2010.29.10 10:55:39

Sen neredzēti liela skatītāju pūļa ovāciju pavadījumā ir noslēgušās autošosejas sacensības Dzintara Volga, kas VAS Biķernieku kompleksā sporta bāze ilga visas svētdienas garumā ar braucieniem deviņās ieskaites klasēs, turklāt faktiski nevienā braucienā neiztika bez intrigas.

Lai gan laika apstākļi sacensību dalībniekus un fanus nelutināja, un Saules starus dienas gaitā aizvien biežāk sāka nomainīt tumši mākoņi ar lietus šaltīm, tribīnes Biķernieku trases malā bija pilnas un sanākušajiem bija, ko redzēt. Tā, piemēram, jau pirmā brauciena startā cerības uz čempiona titulu zaudēja līdzšinējais Nacionālās klases līderis Kārlis Ņikiforovs, kura auto cieta pamatīgā avārijā. No sacensībām pirmajā SP2000 klases braucienā izstājās autošosejas faniem un regulāriem Biķernieku trases apmeklētājiem labi zināmais Rolands Dūda, kurš, starp citu, savulaik arī ir braucis Dzintara Volgā.

Dzintara Volga ir atdzimusi godam, jo tik daudz dalībnieku un arī skatītāju ieraudzīt šajās dienās Biķernieku trasē necerēja neviens. Šī diena arī parādīja, ka skatītājiem šīs sacensības patīk, jo ar patiesi rudenīgajiem apstākļiem bija par maz, lai fani dotos mājās, nesagaidījuši pašas beigas – skatītāji tribīnes sāka pamest tikai pēc pēdējā vēsturisko auto braucienam, lai klātienē vērotu apbalvošanas ceremonijā.

Tieši šie auto, kas daudziem ļāva atcerēties vairāk nekā divdesmit gadus senu pagātni un sacensībām dod nosaukumu, dienu iesāka un arī noslēdza.

Svētdiena Biķernieku trasē sākās ar vēsturisko Volga GAZ 24 un VAZ automobiļu pirmo braucienu, kurā uzvaru Volgu ieskaitē izcīnīja Aleksandrs Sorokins ar savu oriģinālo sacīkšu auto. Ar to viņš pats sacīkstēs piedalījies arī deviņdesmitajos gados un arī sestdien notikušajās kvalifikācijas sacensībās viņš bija ātrākais. Otrajā vietā GAZ 24 klasē finišēja Andrejs Paupers, bet trešais bija Italo Alsiņš.

Otrais brauciens jau pašā sākumā neveiksmīgs izvērtās pirmā brauciena uzvarētājam, kura Volga atteicās iedarboties. Kamēr visi pārējie vēsturisko sacīkšu auto braucēji devās iesildīšanās aplī, Sorokinam nācās pacīnīties ar auto iedarbināšanu. Galu galā tas tomēr izdevās, taču sacīkstes nu jau bija jāsāk no starta taisnes beigām. Rezultātā uzvaru Volga GAZ ieskaitē otrajā braucienā izcīnīja Vladislavs Svinkins. Otro vietu, kas abu braucienu summā nesa uzvaru un arī Dzintara Volgas ceļojošo kausu , izcīnīja Andrejs Paupers, bet trešajā vietā palika Juris Sprūde.

Vēsturisko Volga GAZ 24 klases rezultāti divu braucienu summā:

Rezultāti pārējās ieskaites klasēs:

Formulas

1300

1. Hartmut Heidicke (GER, Formula Easter)

2. Reinhard Zangler (GER, Formula Easter)

3. Marek Kiisa (EST, Formula Easter)

1600

1. Jaak Kuul (EST, Formul Estonia)

2. Jaak Pipar (EST, Formula Mondial)

3. Hans Sieber (GER, Formula Mondial)

Vēsturisko VAZ labākie braucēji

V1300

1. Mārtiņš Dambergs (LAT, VAZ 2101)

2. Ronalds Seņavskis (LAT, VAZ 2101)

3. Ģirts Vecvanags (LAT, VAZ 2101)

V1600

1. Aurimas Onuškevičius (LIT, VAZ 2107)

2. Jānis Alliks (LAT, VAZ 2105)

3. Kārlis Kupčs (LAT, VAZ 2107)

S1600

1. Andress Hall (EST, VW Golf IV)

2. Martin Seppam (EST, VW Golf II)

3. Raul Karu (EST, VW Golf II)

SP2000

1. Mārcis Birkens (LAT, Honda Civic Type-R)

2. Jānis Horeliks (LAT, Honda Civic Type-R)

3. Uldis Timaks (LAT, Opel Astra OPC)

Nacionālā klase

1. Zigmunds Ločs (Seat Ibiza)

2. Mārtiņš Kalniņš (Opel Astra)

3. Kristaps Mietulis (BMW 320)

BMW 325 kauss

1. Ruve Veski (BMW 325)

2. Keijo Kaasik (BMW 325)

3. Raimo Lang (BMW 325)